دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟
سرخط خبرها

چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟

  • کد خبر: ۲۳۶۴۷۸
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟
معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص مبلغ علی‌الحساب همسان‌سازی حقوق‌ها که به حساب بازماندگان بازنشستگان کشوری واریز شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه و اجرای ماده ۲۹ آن، دولت به منظور عدالت در پرداخت حقوق شاغلان و بازنشستگان، مکلف به اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق شد و برای سال اول با اجرای ۴۰ درصد قانون، صندوق بازنشستگی کشوری به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ ماهانه باید یک میلیون تومان به هر یک از بازنشستگان پرداخت کند که البته طبق اعلام مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روز چهارشنبه، قرار بر این شد که مبلغ علی‌الحساب قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تا آخر همان روز یعنی چهارشنبه (۶ تیرماه) به حساب‌ها واریز شود.

اما برخی بازماندگانِ بازنشستگان صندوق کشوری نسبت به میزان این پرداختی دچار ابهاماتی شدند چرا که رقم اعلامی صندوق یعنی ۳ میلیون تومان بابت معوقه علی‌الحساب همسان‌سازی به حساب آنها با مبلغی کمتر واریز شده است که رضا فیضی‌نژاد معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری در این زمینه اظهار کرد: مبلغ علی‌الحساب ۳ میلیون تومان مربوط به مستخدمینی است که تا پایان سال ۱۴۰۲ بازنشسته یا از کار افتاده شده‌اند لذا در مواردی که شخص بازنشسته فوت کرده باشد، این مبلغ به صورت مساوی بین وراث قانونی وی که تاکنون حقوق وظیفه دریافت می‌کردند تقسیم و پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->